lördag

Romme var obeskrivligt bra igår!
Trots tidig uppgång, kaffefläckar, godiskladd, skidproblem, snowboardproblem och en del lössnö så klarade vi oss galant och hade en underbar upplevelse!
Jag blir tårögd när jag tänker tillbaka på igår, "ångesten" inbefann sig redan när vi märkte att det bara var en timme kvar tills utrustningen skulle lämnas in och stegen skulle styras mot bussarna..

Bilder kommer upp på min bilddagbok på datumet 25/1.

Filmer kommer upp på tuben och i ett senare inlägg!
Jag vill göra det igen, igen och igen! FY FASEN VAD KUL DET VAR!
Det tog inte heller lång tid att komma in i skidåkandet, även fast det var 2 år sen sist.
Endast 3 vändningar krävdes och jag var inne i "the flow". (haha)

Den kommande veckan ser jag fram emot, vi ska träffa Paul, Emma och Johan, Jag ska träffa Jonnisen för att spana på den omtalade tonårsgöken, vi har prov om islam, vet du t.ex. vad Kaban är? Eller vem Muhammed är?
Religion är trist, men bättre än historia och geografi för att.. ja historia är en massa årtal och det är jag dålig på helt enkelt och geografi passar inte mitt dåliga lokalsinne.

nog om det.
nu ska jag fixa lite bilder och ladda upp några videos.
juste. häxans birthday today.
hon fick en rosa gerbera för tjugo kronor. HA.

Kommentarer
Postat av: Jonnis ponnis

du skulle ha gett henne ett ljus... hehe :P

2008-01-26 @ 18:48:43
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0