JAAAA! GLÄDJE!

VÄSKAN SOM JAG TRÅNADE EFTER IGÅR (och i flera månader) ÄR MIIIIN!
Kunde inte köpa den förut, var för pank för att lägga ut 600 kr då barnbidraget ligger på 1 000 kr, men nu var det HALVA priset på den!
MIN MIN MIN! Dock är störande att jag inte kan visa en bild på skönheten för att jag inte av någon konstig anledning kan lägga in bilder på min mammas dator som jag sitter framför nu.

Men så fort jag kommer åt en dator som funkar normalt så ska jag minsann visa er!

Nu ska jag fika, har inte ätit mer än en macka kl 11 idag..
mums.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med väskan där! ;) Undrar en sak; Hur fixade du designen på din blogg?

2008-01-04 @ 17:19:05
URL: http://tobleroneglass.blogg.se
Postat av: charlotte

Jag vet inte.
Men jag gör det mest för min egen skull.
Det kan inte va speciellt bra.
Sen känns det som jag redan festat klart :)

2008-01-04 @ 18:26:24
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0