..

Jag tror att jag har influensan.
Fast det var nästan min räddning, hade inte pluggat något alls (vilket jag faktiskt brukar göra) till provet om Hjärnan och Nervsystemet.
Har läst igenom alla sidor en gång nu, inte mycket fastnade. Jag tror att jag har fel studieteknik..
Tips?

Just det! Igår! Riktigt kul hemma hos Emma och Johan igår :)
Och det var kul att få träffa Paul också.
Dom hade världens mysigaste lägenhet och en massa instrument.
Inspirerande :)

Imorn är det piano och gitarrlektion som gäller, och kanske ett studiebesök på WH, vem vet..
Fredag's gonna be the best day ever!
Romme med l'ecole et mes copines! :D
FAN va kul det kommer att bli! 

Nästa måndag - Jonna och jag - Tonårsgöken


Kommentarer
Postat av: Jonnisshh

aaaaaaack vad jag längtar till tonårsgöken! Han är alltid i mina tankar...

2008-01-21 @ 21:49:21
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: stylefile.blogg.se

Ja det är sjukt tråkigt när nåt snyggt billigt går sönder så fort,,man får gå på tå helt enkelt!

2008-01-22 @ 23:16:29
URL: http://stylefile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0