dagens!

Hej hopp!
Jag har just ätit mat, väldigt gott. Tidigare idag så gick jag över gränsen för vad som är ätligt och inte, jag åt chips som jag hatar!!

Nåja, åter till inläggets egentliga område; vad jag har gjort idag. (Håll i er, mycket spännande.. eller inte..)
Jag har vart i skolan där det nalkades 90 minuter Naturorientering, franska (kväljningar) och nationella prov (gamla prov, vi bara övar) i svenska. Det var lika kul som det låter.

Och nu hädan efter (på tal om ingenting) så tänker jag vara ärlig och skriva vad jag vill oavsett vem det är som läser min blogg, ni gör det på egen risk. Idag i skolan försökte jag ta kontakt med T efter att ha vart ovänner i typ 70 dagar (no kiddin').

Hur det gick? Ja, typ som jag hade förväntat mig. Känns riktigt bra att vi ska prata om det imorn.Jag vill bara släppa allt för jag har saknat henne så det gjorde ont. På den sista tiden har jag kännt mig lite dum och  undrat hur *an vi bara kunde vara tysta och ignorera varandra. Vi har ju ändå kännt varann' sen vi gick i typ ettan-tvåan, vilket blir.. (min hjärna går på högvarv när det gäller matte..) snart TIO år. Herre Gud! En vän man har haft så länge går inte bara att glömma, man glömmer aldrig vänner, eller människor över huvud taget som man har kännt länge.
Jag vill bara att allt ska bli bra igen.

Ooh! Jonnisen! FY FASIKEN VAD GRYMT ATT SPELA PÅ BRÖLLOPET! GRATTIS! :D
Jamma på gårn'på fredag? :)

Justdet! Jag längtar efter helgen!
På lördagen så ska jag på dop och påmiddag hos Frida (som by the way just har skaffat sig en blogg!)
och på söndag så ska vi äääntligen besöka Emma och Johan :) och Paul (?)
Hoppas det blir av.

Här kommer en liten bild på hur jag är klädd idag :)

 
(haha min min!)

Nej, nu ska jag aktivera mitt (jag tänkte skriva Playstation??) photoshop cs3 extended som det så fint heter.
Och nej, jag har inte betalat 20 lax för det.

Fast måste bara visa vad jag har gjort hittills :)

     
Nähä, snart ska jag gå ner och plugga lite NO, eller så ska jag inte det. Vi får se om latheten tar över även idag.

Kommentarer
Postat av: T

14 v. på fredag. På fredag skulle det ha varit 14 JÄVLA v. vi inte hade sagt ett ord till varandra. Det låter hemskt men jag hoppas vi kan glömma allt och skratta åt det här i framtiden.

2008-01-14 @ 23:19:10
Postat av: Your own stalker

ÅH ÅH ÅH EMILJA VI MÅSTE BARA JAMMA PÅ FRIDAY ON FRITIDSGÅRN!och taaaaaaack jag är fortfarande så jävla glad över det där om brölloppet och jag känner mig så jävla hedrad! =D jag vill också ha photoshop! :O fan vilka snygga bilder ud har gjort... mmmmmm vad mysig din skoldag lät :P eller inte... men skitkul att du har pratat med T, har det gått bra nu?

2008-01-15 @ 22:41:15
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0