ånej..

Jag måste bara tillägga att jag aldrig någonsin har vart såhär nervös i hela mitt liv förut, jag är otroligt nervös för intagningsprovet (som är en HEL dag) till musiklinjen... fyyyy..

Förra året var det 101 st som sökte, 32 kom in :S
i år lär det vara måånga fler pga att vi är en stor årskull och för att intresset ökar varje år.
Gud hjälp mig.
Jag ber till alla högre makter att jag kommer in. Om jag inte gör det, ja, då vet jag inte vad jag tar mig till :'(

Hjälp mig, skriv alla bra låtar rock, pop, ballad, och ge mig tips på vad jag ska spela, just nu har jag ingen aning..
HJÄÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: frenchy fries

Jag tycker att du ska spela "Hallelujah" :)
och oroa dig inte, du gör ditt bästa och mer kan du tyärr inte göra, och jag vet att ditt bästa är väldigt bra för du är duktig!

2008-01-15 @ 20:43:12
Postat av: beundrare nr 101

Emilja. Nu talar jag direkt från hjärtat. Du är jättebegåvad när det gäller musik, med din alldeles speciella röst, stil och musik. Jag känner folk som kämpat med gitarren i en massa år som inte ens är hälften så bra som du. Du är så jävla grym. Och det är dags att du inser det!! VI SKA TA DEM ALLA MED BRAVUR!! när är intagningsprovet? Lets practice and practice and practice!

2008-01-15 @ 22:46:48
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna

Du kommer lugnt vara en av de 32 det här året ;)

2008-01-16 @ 20:41:00
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0