..

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig vid halv elva (extremt tidigt då jag är en nattmänniska med sömnproblem) så kunde jag inte sova.
Hade en konstig känsla i kroppen och jag var liksom.. bubblig men samtidigt.. rädd?
Äh, jag vet inte.
Sen blev jag skrämd (som vanligt) när min sms signal i form av ett ganska obetydligt pip kom från min mobil. Efter det kunde jag inte sova fram tills runt två, halv tre.

That's life.
Eller No; Thats sömnproblem.

Nu ska jag dricka kaffe med min sjuka mamma
sen (om tjugo inuter) ska jag till stationen och JONNISEN och jag ska till Sothertalje och fika mm.
klippa mig!
Juste, en viktig nyhet;
Jag ska kanske bli vegetarian. Har sagt till i skolan, så det får bli en start, att bara äta vegetariskt i skolan.
Jag kan inte sätta fingret på varför jag vill välja att bli det. Min magkänsla säger nej till kött kanske. Efter allt man får höra om oskyldiga djur.. Fy.

Vi gör en hel del val i livet, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0