Sömn

Har fått mycket sömn de senaste dagarna, har sovit den större delen av dygnet.
Det behövs.
Känns skönt att slippa tänka när man sover, men ändå så finns alltid risken för hemska drömmar..

Imorgon hoppas jag kunna gå till skolan utan att vara helt blockerad i huvudet och få träffa alla fina som får mig att le.

Trevlig kväll allihop. Jag ska nog sova snart om inte den där Isak hör av sig..

Och om ni har något bra tips på vad man möjligtvis kan önska sig i julklapp, hör av er.
Hittills har jag bara en kort lista med alltför dyra grejer..
En elgitarr av märket Ibanez, Nikon d40/d60, en ny mobil. Den senaste grejen behöver jag verkligen eftersom att min nuvarande är sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0