Orimligt

Jag har sådan fet stressångest över denna vecka. Jag är så stressad att jag är helt blockerad och jag kan inte göra någonting. Jag kan inte föreställa mig själv klara den här veckan, vilket jag nästan alltid kan.

Usch. På fredag har vi 4 luciaframträdanden och på lördag ska vi sjunga utanför NK i stan.
Då ska man gå upp tidigt och vara hurtig dirigent. Jag vill sova ut en jävla dag för en gångs skull. Men det är lov snart.

Nu ska jag plugga. (Typ det enda jag gör nu för tiden + körar varje helg + pluggar + pluggar)

EDIT: FAAAAAAAN! Nu kom jag på att vi har idrott imorgon. Alla mina idrottssaker är hemma hos mamma. Ute regnar det, det är 2 km genom en äcklig väg genom en äcklig skog till min mamma, ingen villig skjutsare, ingen buss går. Detta är fördelen med att ha skilda föräldrar. + att man aldrig känner sig hemma, mm, mycket skön känsla!

Tack bloggen för att jag får gnälla i dig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska vi inte skita i Lucia på Lördagen? :P eller åka senare för jag känner också att jag vill sova ut på morgonen! :)

2008-12-09 @ 22:31:39
URL: http://www.rebeccacassandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0