KIDS - MGMT

Jag vet inte, jag är alltid nära på att börja gråta när jag hör denna.  Den berör mig något sjukt. Melodin är.. stört bra.
Och även fast jag aldrig uppmärksammar texten som en sammanhängande text så uppfattar jag fraser och de ger mig rysningar. Det är en hemskt sorglig låt.
Den påminner mig om fylledans, hoppande i ring och medsjungning.
"..Take only what you neeeeeeeeeeeeeed from me.."



För övrigt så har Jonna och jag haft en helt fantastisk redovisning idag om Nirvana och deras låt Pennyroyal tea. Trots att vi fuckade sjung- och speldelen så nitade vi ett härligt MVG. Såklart vi gjorde. Annat fanns inte i våra huvuden.

Det blir slapparkväll till skillnad från måndagen och tisdagen, idag ska jag bara läsa samhälle och kanske skriva ett musikprov.

Kommentarer
Postat av: erik

Fylledans, tänker du på min och Ludvigs många uppvisningar?

2008-12-12 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0