Jag snor av Jon utan dåligt samvete/Sommarminnen 2008

Jag snor bilder av Jon utan dåligt samvete:


(Den här bilden vet jag inte vem som har tagit, kanske Jonnas syster, men den är från Bovall -08 och uunderbar!)


(Den här bilden har Jonna tagit på mig i Kulturhuset i hufvudstaden i Juni 08)


(SNYGG. Jag fotat. Juni-jonas.)


(Jonna skulle göra en midsommartårta när vi var i Bovall i somras. "JAG ÄR EXPERT PÅ DET HÄR!". Resultatet blev ganska gräsligt.)


(Jättespeciell bild tycker jag. Det är Jon som fixar Frida inför fotografering i Bovall. Jag står bakom kameran.)

Ahhhh nu har jag pirrimagen! Jag längtar efter ljumma sommarkvällar och brusande Västkustvatten och gröna ängar och blå himmel med fin sol på.

Nu måste Jon och jag rusa till bilen för vi ska se på bio så här på juldagen.

Puss på livet även fast det suger ibland (tur att jag har Jon och er andra).

Kommentarer
Postat av: Jonna

Puss på livet för att finns sådana som du =)

2008-12-26 @ 22:50:56
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0