Ack ack ack..

Oooo så trött jag är!
Skulle kunna somna på en minut här i min saccosäck, men nej, först ska jag göra så mycket som:

x Inte träna på gitarrläxa eftersom att jag inte har någon
x Inte skriva fotokompendium för att jag är klar med det
x Slänga sopor
x Äta en mandarin

Jonna och jag är omdedvetet ineffektiva i vårat arbete. Vi tror att vi kommer framåt.. Men.. Nja, det brister någonstans..
Kanske vid stolsängar? Dödskallegodisar med fågelinfluense- och kräksjukevirus? Ostämda gitarrer? Prat om diverse saker som inte har med någon sak att göra överhuvudtaget?

Avgör själva.


(Ser ni Jonna eller är hon för diskret för er?)


Kommentarer
Postat av: Jonna

DÄR HAR VI ETT TILL MELLANNAMN!

Vad blir det nu...



Jonna Konkret Oblåögd Lugn Diskret Söderström



Något att tillägga?



Måste säga att jag fullständigt löööövar när vi arbetar tillsammans. Lägg in filmen på när vi arbetar ihop en underbar föreställning i pianosalen, så ska omvärlden få svimma av vår storhet, kvinna! <3

2008-12-04 @ 21:52:04
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0