Torsdag, planer planer et matin

God morgon. Idag är det torsdag.
Eller för mig var den inte så god. Stannade uppe till klockan 4 imorse och ritade av en bild, vaknade av att jag hade skitont i magen klockan nio och kunde inte somna om. 5 timmar sömn..

Och något som gör mig orolig för mig själv är att jag har gått ner 1,2 kg sen jag kom hem från Finland.. Jag kom hem från Finland i måndags..

Jag är så hungrig att tanken av att stoppa en macka i munnen får mig att vilja kräkas. Och nej, det är inte "UUUUHHHH JAG BLIR FET", det är mer att jag tycker att det finns viktigare grejer än att slösa tid på att äta, och att jag har mått illa den senaste tiden (fast så brukar det vara, jag har perioder som sträcker sig flera veckor då jag mår illa till och från).

Som igår. Den bästabästabästa dagen på länge (sen min födelsedag i alla fall), då hände så mycket att jag inte orkade äta. Det sammanlagda resultatet av vad jag åt igår var ett glas yoghurt till frukost, en halv, vidrig sallad från McDonalds, och en korv. När jag kom hem kokade jag nudlar men när jag började äta dem ville jag bara spyyyy..

Fast nu ska jag tvinga i mig två mackor så jag orkar med en till härlig dag!! :)

Och Izach ska få sin bild i dag, på något sätt. Den är så ful när man lägger upp den på internet :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där ihållande illamåendet, det är hemskt. Men äta måste man ju, så mitt tips är att äta lite då och då. Typ ett äpple och sedan en macka osv. Ta dig tid att äta Emilia! :)

2008-08-14 @ 11:09:44
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0