Pride pride pride parad

Japp, som ni med allra största säkerhet kan lista ut av titeln på detta inlägg så har jag varit på Prideparad idag.
Det var väldigt trevligt, regningt och relativt folktomt (om man tar hänsyn till att det var Euro Pride i år).
Med mig hade jag Frida, Isak, Jonna, Sophie, Chriss, Jelena, Caki, Andrija, Tamara, Emil och Jennifer.
Vi var ett gött gäng och stod i fuktig luft och skurar medan vi väntade på bögarna, flatorna och transorna att komma.

Korvätning blev det istället för riktig mat, och jag åt livets första tunnbrödsrulle.
Det var stört mycket mat för 35 kronor.. Åt upp halva, sedan försökte Isak ge resten till en stackare på gatan som bara ruskade på huvudet, så Isak åt väl upp det.

Hemkommen är jag, har sagt hejdå till Hanna, Sophie, Lisa och Wille, har packat ner lite grejer till resan imorgon (Finland), fast är inte klar. Jag är aldrig klar!

Och trots sömnbrist och för lite näring så har jag varit hyperaktiv och på gott humör. Crazy.
Mår illa som fan och är hungrig. Nudlar. Nu. Nej! Efter dessa bilder:









IsakärdumjagmissarfärjanSKIT :(




Nu finns det massor med gött att styra pupillerna mot.
Enjoy tha shizzle, me homiez.

Kommentarer
Postat av: Isak

jag åt inte all korv :(

2008-08-03 @ 04:22:37
Postat av: felicia

tråkit att inte gå i paraden det gjorde iaf jag (:

2008-08-03 @ 11:06:12
Postat av: frenchyyy

åh vilka fina bilder du tog! :)

Hoppas du har det bra i Fineland (fint land alltså, inte stavfel). Saknarej så jettemkt gumzz! (haha) :) <3

2008-08-06 @ 18:45:33
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0