Oskuld

Ni tar er för pannan och era hjärtan börjar bulta hårdare.
Helvete, tänker ni, här kommer Emilias bekännelser. Nu ska vi få höra om sexlust, petting och kärlek.
Men icke sa nicke! Jag är så jävla blyg/feg/rädd/mesig/LIVRÄDD när det gäller att berätta vad man känner så ett kärleksinlägg får ni vänta ett tag på om inte saker och ting skulle bli.. annorlunda.

Överskriften syftar alltså inte på mitt sexliv utan på att detta är första gången jag lägger ut en förbannad lista på bloggen.
Men varför inte liksom? Man måste ju prova. Precis som Jonna och jag provade att slicka på asfalten nyss efter vårt gitarrframträdande nära Järna centrum. Var så himla goda nu:

Mina favoriter:
1. Klädbutik: Vila, Indiska
2. Inredningsbutik: IKEA
3. Godis: Hm.. Choklad kanske.
4. Stad: Stockholm, stadsdel: Söder
5. Dryck: Mjölk!
6. Musik: Indierock, svensk reggae (!!), rock, alternativa grejer, electro. OBS! Edit: Och Opeth.
7. Tv-serie: Tittar inte på tv
8. Kvinnlig skådespelare: Hon som spelar huvudrollen i Juno..
9. Manlig skådespelare: Denzel Washington
10. Film: Napoleon Dynamite, A Clockwork Orange
11. Träning: Basket och löpning
12. Bakverk: Grejer med maräng i.
13. Glass: Kaffesmak och choklad

Jag förstår inte tjusningen i sådana listor. Men nu vet ni lite mer om mig och jag vet lite mer om mig som jag inte tänkt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0