Jag älskar morgon!

Jag älskar morgnar!
Vaknade för en halvtimme sedan och har hunnit duscha och druckit den godaste koppen thé någonsin.
Det var bara vanligt vaniljthé, men det måste ha varit något med mjölken eller något för det var stört gott!

Ansus (Ansu=mammas kompis som vi bor hos) har en jättemysig lägenhet som luktar jättefräscht.


Vardagsrummet.

Mamma diskar i köket.


Ivan se brosser les dents.

Adios. May the mosquitos die and burn in hell för jag vill inte ha myggbett.

Ich lieben dich Jonna. Re fucking member.

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Ja, morgonen är nog en av de bästa tiderna på dan (i alla fall på sommarloven). Jag brukar dock föredra när man får ligga kvar en timme i sängen efter att man har vaknat för att undvika att dra med mig mitt sura morgonhumör upp ur sängen. Ibland är dock detta impossibelt om man har något viktigt att göra och måste upp:/

2008-08-05 @ 11:13:11
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0