Hahah, fyfan!

Usch, haha, läser gamla inlägg här på bloggen, från februari i år och november förra året.
Jag har verkligen utvecklats. Skriver mer sammanhängande, läser igenom mina texter innan jag publicerar dem (inget mer "på morgonen tog vi tåget mot Skärholmen, det gick 19.41") och är helt enkelt bättre.

Det är skitbra att ha en blogg.
Och det är jättekul att det faktiskt verkar vara ca 20-25 personer som läser bloggen regelbundet, även fast jag bara vet vilka några av er är. (Om ni vill avslöja vem ni är så får ni mer än gärna skriva en kommentar.)

Jag har filat på en ny låt idag.
Helt underbara ackord, går i jazzkänsla och lite soul. Smakar bra, låter bra, måste bara få en mer viktig text som är lättare än att få en bra melodi som jag redan fått till :)


God natt. Imorgon blir det Stockholm med Izach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0