Det är kväll..

..och jag borde gå och lägga mig, men jag vet precis hur det kommer att bli;
Klockan kommer att bli elva om 30 minuter, jag kommer fortfarande att sitta vid datorn.
Någon gång runt den tiden så kommer jag att borsta tänderna och duscha. Kommer gå tillbaka till datorn och börja redigera en bild, läsa någon idiotisk blogg eller titta igenom en hel bilddagbok fylld med bilder varje dag från och med januari 2006.

Klockan kommer att hinna bli halv ett. Jag kommer att gäspa, sitta kvar en timme till och sedan somna i min säng med ont i röven tack vare hur jag sitter.


Kommentarer
Postat av: jonn

Idag blir jag också uppe. Sådan dag idag, du vet.



Jag är så jävla kass på att kommentera här! Du kommenterar alltid hos mig, och jag aldrig hos dig. Det är jävligt kasst av mig måste jag säga.



Förlåt. Och tack.



För jag gillar ju dig så mycket.

2008-08-24 @ 23:47:36
Postat av: jonna

Alltså det skulle bli Jonna, men nähäpp.

2008-08-24 @ 23:48:03
Postat av: Jonna

Och så skulle jag ha URL också. Dåligt av mig.

2008-08-24 @ 23:48:36
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0