Att springa i stekande sol..

..är inte en fullt så bra idé.
Men med mina nya mål och min plan att få bra kondition igen snabbt så krävs det att jag springer två gånger om dagen, en på morgonen/förmiddagen(dagen..) och en på kvällen.

Morgonens/förmiddagens(dagens) runda är avklarad och sprang säkert 80% av hela rundan i stekande sol.. Jävligt jobbigt om jag ska vara ärlig.

Men jag stannade inte en enda gång, höll en förutsagd andningsrytm och hade bra tempo rakt igenom.
Sitter här på golvet i mitt rum nu och lyssnar på bra musik och väntar på att jag ska sluta svettas så jag kan duscha.

Springa är helt underbart. Kanske inte den där backen i mitten.. Men fan vad gött när man är klar!

Kommentarer
Postat av: Sara

springa nån dag? jag behöver också det^^

2008-08-12 @ 15:48:03
URL: http://dombisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0