you got a fast car

Jag sitter vid datorn och är så otroligt trött efter en jävligt ansträngande skolvecka.
På tal om inget: Jag blir så förbannat irriterad på särskrivningar.. typ: bad boll, fönster ruta, sommar lovet osv.
Blir ännu mer irriterad när jag kommer på mig själv med att irritera mig över dessa felskrivningar, för egentligen: dumt att bry sig. Men det är samma sak med musik: hör jag en falsk ton eller en ostämd gitarr rynkar jag på näsan och får ibland rysningar. Men å andra sidan så kan jag ju inte sluta höra bara för att slippa dessa ostämda strängar.. Eller hur?

Idag hade vi BIP-test i skolan, gick rätt bra med tanke på att jag inte har tränat basket sen ca en månad tillbaka pga plugg, mitt jävla knä, evighetsförkylning och utlandsresan till Gran Canaria. Klarade upp till nivå åtta och var sista tjejen att lämna plan, om jag inte har helt fel :)

Är lagom road över att dc ++ har lagt av (det går inte att söka..) även fast jag har hämtat hem uppdateringar, kollat så att allt är ifyllt rätt och lagt till mer musik i share-biblioteket. (Något tips för att få det att funka igen?)

Idag har jag känt den obehagliga men sköna känslan av att vilja se en viss person död. Jag kom på mig själv med att le åt tanken av att se personens huvud 5 meter från hennes kropp.. Skön och kittlande - men samtidigt skrämmande känsla. Jag önskar denna person inget gott i livet. (Det är egentligen två personer, men båda har så låg iQ och är så omogna, så att man måste lägga ihop båda personerna för att få en fullbordad människa. Eller vänta!! Glömde; båda är hjärtlösa slampor, så de är inte människor någon av dem, hur många man än buntar ihop)

Började skriva allt ont jag önskade dem, men raderade allt när jag läste igenom det och insåg att ni måste tro att jag är en psykopat/mördare/sjuk jävel som har så onda tankar om folk. Men skulle ni veta orsaken, så skulle ni nicka instämmande och gnugga handflatorna mot varandra.

Peace.



 <--- Hon är sjuk, stackaren. Hon har köpt en snygg laptop. Idiot.

Kommentarer
Postat av: Hankiboy

Heja Emilia, BIP!
Jag skulle kunna tänka mig vilka dessa hjärtlösa slampor är, och har jag rätt så kan du ge dig fan på att jag gnuggar handflatorna..
Hihihi, sjuk är jag. Men också lycklig, för att jag har en laptop och för att mina käraste vänner kom och hälsade på mig :D

2008-04-11 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0