Wow, man!

Vilken FANTASTISK, UNDERBAR DAG!!!

Intagningsdagen och intervjun på Foto-film-Grafisk designlinjen gick STRÅLANDE!!
Jag blev till och med ombedd att välja linjen som förstahandsval av en lärare!
Han sa att jag skulle passa utmärkt för linjen och han sa att jag hade stora utvecklingsmöjligheter och "kan gå långt!".

Otroligt roligt med en lärare som ÄNTLIGEN ger en positiv feedback. Så jävla länge sen sist. Annars får jag mest höra om ouppfyllda önskemål från lärare som ställer högre krav på mig än vad de gör på sig själva. Skönt, så skönt att få veta att man är bra.

Vid lunch var introduktionsdagen slut på WH, och då strosade jag och Lisa runt i Södertälje och gjorde diverse saker, t.ex. lunchade på Sandys, köpte thé, köpte presenter (nästan likadana!!) och köpte glass i solskenet!

När jag kom hem, runt tre, så väntade en ivrig Jonna på att få gå en promenad, och självklart ville jag göra henne (och Luffarn) sällskap! Vi talade om den fantastiskt snygge läraren på WH som jag blev blixtförälskad i, jobbiga killar, utvecklingssamtal och annat tjafs som vi gillar att prata om. Luffarn var mest glad över att få spana på en ekorre i ett träd när vi slog oss ned på en bänk.
Ett besök på en antikloppis hann vi med, och Jonna den korvskiten köpte två snygga, okända LP-skivor och ett jättefint hårspänne för en 50-lapp!

En totalt fulländad dag. Så härligt! En återträff med en bekant upplevde jag också ;)

Nu är det pasta med pesto och halloumi-ost som gäller.
Adios, amigos!

Kommentarer
Postat av: nyfiken

nu måste jag bara undra, vilka var de snygga lärarna på WH? :)

2008-04-02 @ 18:31:52
Postat av: b o r k i n g .

Guuu va kul! :D:D:D

2008-04-02 @ 19:09:45
URL: http://borking.blogg.se
Postat av: Jonna ponna päronpaj

DET ÄR JU BRILJANT! "Herman - en lysande hare", jag har fanimej aldrig hört något bättre! och fyyy vad mysigt vi hade det idag, hurru. Yes yes yes att vi ska ses snart igen! kanske till och med imorgon? låt oss se vad ödet har att bjuda på, kompanjon!

2008-04-02 @ 22:35:40
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: ANONYM!!

Jag tycker också att du är jättebra:D
på både foto och musik.. men du måste ju välja :/

tänkt på vad som är roligast,vilket som ger bäst utbildning(fast de kanske du inte vet) och vad som känns mest RÄTT.
magkänslan! om de står still i huvet ditt, tkr ja du ska skriva foto på en lapp, och musik på andra, sen dra lott..

( SKOJA! )

2008-04-03 @ 17:27:56
URL: http://sophieidaangelica.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0