träning

Vilken dag! (och vilket underbart väder)
Det har inte hänt någogot speciellt, men mår bara bra!!
Jag har haft glada tankar i huvudet hela dagen och

Fick brev från foto-film-linjen som jag valde i andra hand:

"Hej Emilia

Vi tyckte att det var roligt att träffa dig under vår antagningsdag. Vi har tittat på ditt arbetsprov och bedömt din insats under dagen. Du fick sammanlagt 45 av 45 poäng och vi tycker att du vore lämplig på vår inriktning. Vi har dock noterat att du valt en annan inriktning på Wendela Hebbegymnasiet i första hand och vi tror att du kommer att få givande gymnasieår vilken inriktning du än väljer.

Vi är väldigt glada att du valt Wendela Hebbegymnasiet i första hand och.." bla bla.

Vet inte än om jag har kommit in på musiklinjen än, och vill inte veta av någon annan.
Ska kanske hem till pappa ikväll och hämta mitt lösenord, men det är tveksamt om jag orkar då jag just har vart ute och sprungit och har ätit jättedåligt idag (sammanlagt 2 mackor, en glass och o'boy.).

Idag har jag ändrat plugg-strategi! Jag har datorn på, men sitter vid vardagsrumsbordet och skriver, och tittar bara på datorn när jag verkligen behöver kolla upp något, ett franskt ord, hur vindkraftverk fungerar eller hur A-vitamin är bra för kroppen.

Jag måste få i mig kolhydrater och lite proteiner (samt vitaminer), snarast!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0