The View from the Afternoon

"Du är inte en hemsk männsika. Emilia stavas U N D E R B A R, om du glömt.

Du borde tänka på dig själv mer än du tänker på andra. Uppmärksamma dig själv lite grann så fattar du att du är hur bästig som helst."

Kan inte rå för att jag blir totalt charmad av denne man/pojke/ninja.



Idag har jag tillbringat en härligt (!) grå dag med Hankiboy i staden som tar emot fler irakier än USA och Canada tillsammans (konstaterar endast fakta); Södertälje.
Linda Benig Bentzing sjöng på torget men hon blev totalignorerad av Hankiboy och mig då vi gick in på H&M istället för att stå och lyssna till hur bra hon ljuger.

Köpte en jättefin tunikaliknande långärmad från indiska, bild kommer senare (kan forftarande inte lägga in bilder på mammas dator.. verkligen irriterande). Den är ljusblå och har två härliga fickor. Köpte present till pappa som fyller år imorgon och vindruvor och pelargoner hem till mamma.
Hankiboy och jag skulle käka sushi, men blev lurade av att det lös en "ÖPPET"-skylt fast det var stängt..(??)

Är svintrött och måste plugga franska till imorgon.
Skönt med en tre-dagarsvecka, och ännu skönare att inte behöva vara en i mängden som behöver oroa sig över hur man ska få tag i sprit. Jag ser faktiskt endast fördelar med att inte dricka. Mår bara dåligt om jag gör det ändå.

Nu ska jag fortsätta spela och sjunga "Mercy" av Duffy.
Adios.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, Mercy - den låten är bra :)

2008-04-27 @ 21:00:35
URL: http://tobleroneglass.blogg.se
Postat av: Jonna

LET'S ROCK 'N' ROLL 'TIL THE SUN GOES DOWN, Emilja. Imorgon. Du och jag och de gnisslande gitarrerna?

2008-04-28 @ 21:07:46
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0