Progress..?

Denna hemska lista med grejer jag har att göra fanns med i ett tidigare inlägg, och för att peppa mig själv att fortsätta jobba och jobba hårdare så kommer jag nu att bocka av de uppgifter jag gjort! (Och lägga till nya uppgifter om det tillkommit några..)

Hemkunskapsuppsats
Måltids-uppsats
No-arbete
Engelskarecensionen
Bilduppgift 1
Bilduppgift 2
Läsa ut "Nässlorna Blomma"
Geografiarbetet
Filmrecensionen på franska

Haha, tre grejer gjorda.. No-arbetet blir (det måste!) klart imorgon, så då kan jag bocka en till grej.
Jag lyssnar på "Vi kommer aldrig att dö" med Bo Kaspers Orkester, skön låt.

Detta måste bli kvällens sista inlägg, så god natt alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0