Plattform

Oj vilket strul det har varit med plattformsbytet på blogg.se!
Man har inte kunnat logga in på jättelänge (känns det som) vilket har resulterat i att jag har en hel massa att skriva om. Tyvärr funkar min hjärna såhär: När jag vill skriva mycket - så har jag lite att skriva. Jag har helt enkelt glömt bort vad det är jag vill berätta om, och därför kommer detta inlägget inte att bli särskilt innehållsrikt.

Kan berätta att jag inte blev så nöjd med mitt intagningsprov, men gjort är gjort, får ta vad jag får.
Kan även meddela att jag är skyldig min kropp ett "tack!" för att den väntade med att låta min förkylning bryta ut förr än igår eftermiddag, alltså efter provet!
Känns dock trist att behöva stå över ännu fler träningar..

Vädret, ja, vad kan man säga mer än "UNDERBART!".
Nu har jag planerat att gå ut på vår altan och fixa lite, vill att den ska vara fin tills vi får den inglasad!

Planer för imorgon: Foto-film-intagnings"prov".
Kul att besöka WH två dagar den här veckan :)
Fast jag kommer att omprioritera mina gymnasieval nu under omvalsperioden, och även lägga till några nya skolor som jag tror att jag kommer gilla.

Jonna vill att jag ska ringa henne, men säg mig; hur ska jag kunna få kontakt med denna vackra kvinna när det piper på i flera minuter i hemtelefonen, och telefonsvararen går på på hennes mobila telefon?
Only god knows. (Observera att jag skrev "god" utan versal i början!)

Adios.


image153
Bilden som jag ska söka in till Foto-filmlinjen med.
Tagen: på Arholma i Stockholms skärgård, sommaren 2007.

Kommentarer
Postat av: Jonnisss

Jag ville leka! Jag ville skapa musik! Jag ville gå på vårpromenad i det underbara brännande solskenet! Men min mobil dog (kunde inte nås mobilt) och jag var tvungen att plocka upp Luffis på dagis (inte heller fast). Not didjital!! Not analog!! no the futchur! MOTSKI! nej, men vad säger du? ska vi ses någon dag framöver? =)

2008-04-01 @ 21:25:24
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna

Cool bild! Var det kul på antagningsdagen?

2008-04-02 @ 17:18:02
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0