nyfiken

Galet! KOMPLETT GALET är vad det är!
Huuur kan man vara så här trött? Jag kan aldrig lägga mig i tid! Det blir alltid att jag kollar på mobilen innan jag släcker lampan, och HELA veckan har den varit minst tolv! Så dåligt av mig! Så nu ska jag äta en sen middag (pga att mamma inte är hemma) och sedan se något på tv. Sen blir det läggdags, tidigt, tidigt.

Imorgon har vi nationella prov i engelska; både skriftligt och hörförståelse. Jag fruktar inte provet, men känner att jag inte orkar lägga ner dyrbar kraft för att några välutbildade nissar med iQ 500 i Uppsala ska få bedöma om jag är smart eller som Alexander.

Ang. kommentar:
Oh! Nyfiken får man gärna vara! Om jag vill avslöja vem jag tycker är snygg där vet jag inte, men jag antar att du kan gissa om du går på WH.. :D

Måste få dela med mig av ett par musiktips:
- Do me a favour - Arctic monkeys
- Dude (I Totally miss you) - Tenacious D
- Old yellow bricks - Arctic monkeys
- 505 - Arctic monkeys
- Turn into - Yeah yeah yeahs
- Brianstorm - Arctic monkeys

Maten kallnar. Must hurry. (Jag stressar för mycket, har fått tinitus-återfall)
(Jonna är en sminkfanatiker som lägger ut en förmögenhet på ett puder. Craaazy.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0