No, no, no..

No! Det är vad jag gör, och tro det eller ej; det är kul!
Men det måste vara för att jag sitter och ritar på paint och för hand istället för att skriva vettiga saker om vindkraftverk, kWh och solenergi. Fast att rita ingår ju också i arbetet: det måste vara snyggt.
Och att rita är en sida som är starkare än matte-fysik-teknik hos mig.

Idag har vi haft gäster, Sasha, Nadalina och lille Adam!
Vi grillade entrecôte, revbensspjäll, kyckling, champinjoner, majskolvar och korv. Jävligt mycket mat alltså..
Men trevligt var det, och jag insåg hur dålig jag är på musikteori när Nadalina började förhöra mig om "Vad är subtonikan till "C"?". Jag: "eh.. G?" (chansning.)

Sitter och lyssnar på iPoden samtidigt som jag skriver (ritar..) och jag kan inte beskriva hur bra jag tycker Arctic Monkeys är. Jag ryser varje gång den genialiske basisten kör någon skön basgång, Alex Turner tar i och när gitarristen kör något som alltid: lika genialiskt riff. Damn.

Jag är positivt överraskad över en person idag - men negativt överraskad över en annan..
Jonna är dock stabil - alltid bra.

Åter till att beräkna hur många kWh en brödrost kräver för fem år om den är igång i 10 minuter om dagen.. Puh.. Eller "Gah". Hehe :)

image219

 
image218image220

Kommentarer
Postat av: frenkan

Emilia är fin på bilden!

2008-04-20 @ 19:54:25
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0