Middagsbilder

Tessan sammanfattade det hela rätt bra: hög på livet.

Vem behöver pissiga droger och fly från livet man lever när livet är så här?
Inte jag i alla fall. Jag behöver inte droger eller sprit för att "dämpa" några känslor eller "framhäva" andra, och det känns jäävligt peppande och stärkande. Heja!

Nu ska jag ut i solen och sola med mamma och lyssna på Bo Kaspers Orkester.

Bjuder på ett par bilder tagna av Marcus Borking från middagen i onsdags. Får tårar i ögonen bara jag tänker på hur mycket klassen betyder för mig, och att vi snart splittras.. Nej usch, måste tänka bra tankar.

image223

(Lägg extra märke till hur propert klädda vi är som servitörer och servitriser! Vi tog vår uppgift på fullaste allvar och hade enormt roligt.. Så.. Åh! Perfekt.)

image224

Bilden av ovan kommer jag skriva ut och spara.. Underbara människor.. 9a, älskar oss.
KOLLA BARA LYCKAN I CHRISTOFFERS ÖGON! SÅ UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder!
Jag kommer börja gråta när jag ser dessa bilder nästa år när vi inte går i samma klass längre...
Men men, SKÖNASTE BLAND KLASSER, det är vi det!

(Den där bilden på Christoffer och Emil, den är helt underbar!)

2008-04-27 @ 12:38:02
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0