Måndag

Idag är det måndag och det innebär en jävligt tråkig skoldag rent schema-mässigt.
Meningen var att jag skulle dra ut och springa, men känner verkligen 0 motivation idag, så skjuter fram det till imorgon.

Idag fyller pappa år! Cestitam ti, cale!!
Har pratat med världens bäste smålänning idag.
Snart ska jag hem till pappa och fira honom, innan dess - middag.
Kommer inte äta något.. Mår dåligt av att äta när jag inte har tränat innan.. Fy för min jobbiga utseendefixering. Borde tänka på det som finns inuti mig istället för hur jag ser ut utanpå, men det är svårt och kommer inte att bli av på ett bra tag.

Idag känner jag mig glad, fast trött-glad. Orkar inte tänka något på vad som hände i helgen och hur mycket jag har att göra.. Usch. Nej, nu ska jag gå bort från datorn för att lite senare traska mot pappa och ringa till Alexander, ninjan ni vet.

Älskvärd låt: The View from the Afternoon med Arctic Monkeys (vilka andra...??)
Särskilt vid 02:59.. åh. "And you should bear that in mind tonight.."

Hej.


Kommentarer
Postat av: Jonna som tycker att Emilja är störtfin

EMILJA DU ÄR JU SÅ FRUKTANSVÄRT FIN SOM DU ÄR. Och det här sluddrar jag inte ut för att jag vill att du ska bli glad (det är ju roligt om du blir det, men det är liksom inte grundtanken). Utan jag tycker verkligen det. Så ligger det till.

2008-04-28 @ 21:06:30
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna

Jonna har rätt!
Ett tips, lev efter min princip: Äta först, träna sen. INTE tvärtom. Man ska inte tänka så mycket på vad man bör äta och inte - man blir inte lycklig av det.


Ps. Kvinnor med kurvor är coola. Kvinnor utan kurvor... jaa, dom är det lite synd om.

2008-04-28 @ 21:32:25
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0