Let's have game on the teddy picker

Jonna, den korvskiten har äntligen insett att hon är menad för musiklinjen!!
Idag har jag haft ont i kroppen, särskilt i axlarna och nacken, bara för att jag sitter och skriver så mycket vid datorn.

Jag ska försöka hålla mig vaken fram till 00.00 då jag hoppas på att få se om jag kommit in på musiklinjen.
MEN SHIT. Nu kom jag på.. jag har inte mitt lösenord? Det är hos pappa. Fan.
Aja. Får improvisera fram lösenordet, eller något.
Som ni märker svamlar jag mest och har inget vettigt att komma med ikväll, så drar en liten "detta har jag gjort idag".

Nationella prov - gick bra
Hem - pga huvudverk
Plugga - mycket.. för mycket.
Umgås - med Jonna. Alltid lika jävla bra. OCH PLANER PÅ BRANDSTATIONEN OCH LONDON WE HAVE!

TRIBUTE:

image181

JONNA OCH JAG HADE HELT RÄTT. Indie you are. Nu vill jag ha sommar ännu mer! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna ponna päronpaj

ssååååå jävla indie!!!! RING BRANDSTATIONEN! jag är laddad as hell!

2008-04-17 @ 14:40:26
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Jonna

Oj. Dimitris utropsteckensfetishm har smittat av sig.

2008-04-17 @ 14:42:28
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0