L'ecole, mardi

Det blir alltid ett inlägg från mediateket på tisdagarna..
Sitter med Sophie på min högra sida och ett fönster som vetter åt en lekplats tillhörande Ådalsskolan.
Längtar efter att sluta.. FUCK. Tessan sa just att vi har SO och idrott kvar, och jag fick för mig att vi har idrott på onsdagar, vilket innebär att jag inte har några idrottskläder med mig..

Aja, får säga att jag har huvudverk, och dra ut och springa hemma sen.
Efter det ska jag dra till Jonna (och någonstans mellan springningen och Jonna prata i telefon med A.)

Jag är trött och fnittrig och sugen på glass. Åh, tänk isglass på min altan.. Fyyyyyfan vad underbart..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var du ute och sprang idag? Jag tror jag såg dig vid elljuspåret när jag gick hem från skolan idag. Antlingen det eller så har jag hittat din dubbelgångare ;D

2008-04-29 @ 17:52:46
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0