Jag är förälder!! Eller..?

Good morning, herr Horst.
Jag måste berätta om min SJUKA dröm!
Jag drömde att jag fick barn! Och det var helt otroligt verkligt!! I själva drömmen tänkte jag att vissa grejer som hände bara var "något jag drömde", men jag tänkte också: "att jag har barn är i alla fall på riktigt". DET VAR HELT SJUKT!
Kändes jätteläskigt.. Och jag kunde inte komma på vem pappan var!?
Jätteläskigt.. Haha! En detalj i drömmen som jag minns är att jag sa: "Det blev en pojke!" och log, och sen sa någon: "men det är ju en flicka.." och jag blev sur, för jag ville ha en pojke! (Jag vill ha en pojke när jag får barn.)
Flickan fick i alla fall heta Emma.

Så nu vet ni det, Emilia har gått och blivit mamma.
Nu kanske det är jag som ska fixa en fake-blogg under namnet "Ung mamma 92"..

Kommentarer
Postat av: Frooda

knept hörru!
Haha "Emma" måste komma från igår, när du låtsades heta Emma (och sen nåt efternamn jag inte kommer ihåg..) :D

2008-04-20 @ 13:27:13
URL: http://mangosorbet.blogg.se
Postat av: Jonnaa

HERR HORST!!!

2008-04-20 @ 13:49:27
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0