JAAAAAAAAA!

JAAAAAAAAA!
Läste Sophies/Sorkens/Stapplarns blogg och såg hennes planer för slutet av denna vecka.
Då slog det mig.
NU ÄR JAG LEDIG OCH HAR MASSOR MED KUL (utom allt pluggande..) FRAMFÖR MIG!!

Hör här bara:
Torsdag: Slappa!!
Fredag: Stockholm Belly Dance Festival + Besök av vänner till familjen
Lördag: The Wave

Woooho!
Nu MÅSTE jag äta så att jag inte svimmar eller förvandlas till en zombie eller något.. (eller, eller, eller..)

Solen tittar också fram, vilket innebär att jag kommer spendera en massa tid ute på altanen idag igen, skönt ackompanjerad av Bo Kaspers Orkester och Duffys nya album (som jag upptäckte och blev kär i igår) Rockferry!
Mums. Har sprungit en mil hittils den här veckan, satsar på en mil till innan söndagen.
I want to be thin as a fucking tandpetare --> tooth picker?? (nästan).

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Vad är "the wave"?
Är det den här organisationen som dom bildade på skolan på filmen vi såg på engelskan?

2008-04-30 @ 15:38:29
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHHA!!!!!

*skrattar åt joakims kommentar*

( härligt förresten med ditt topphumör:D, det gör mig glad att läsa)

2008-05-01 @ 11:17:11
URL: http://sophieidaangelica.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0