hos hanna

HEJ.
Nu sitter jag i en jätteobekväm ställning i hannas säng (kan misstokas, bör inte göras) och snart tror jag att jag välter.

Idag sprang jag min runda, förbättrade tiden med en minut från förra veckan! :D
Sophie är galen, allt kan hända. (hon slog mig på roomphaaan) (sean-banan-style)

Nu knarkade Frida på dörren, så snart blir det att kolla på kör-slaget och charmas av Brolles charmiga personlighet.
På tal om inget (...) så saknar jag att snacka med Alexander. Faaaktiskt. Puss på honom.

Kommentarer
Postat av: Johanna (perfektionisten)

"Nu knarkade Frida på dörren..."
Antar (och hoppas) att ordet knarkade endast är ett stavfel xD

2008-04-13 @ 16:30:04
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0