GLÄDJERUS - musik när den är som bäst

Arctic Monkeys är världens bästa band. Jag älskar dem!
På min "25 mest spelade"-spellista på iPoden och iTunes så är 10 av låtarna av Arctic Monkeys, lyssnar nästan konstant på dem. Måste få dela med mig av denna underbara version av Teddy picker, en av deras bästa låtar. Man blir kär i Alex, sångaren. Hans röst är helt SJUKT jävla bra!! Fyfan vad underbart. Musiiiiik!!



I don't want you breath - Save it 'til the mornin' after..

Jonna, om vi inte gör den här låten, så vet jag inte vad jag gör. Vi måste.

Update:
Åh Alex, så jäävla charmig när han börjar skratta när han tittar på trummisen.. Mm.. Je pense que je fait tomber amoureux..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0