fy fan för er

Fy! Jag tittade just på detta, debatt om shopping där en känd modebloggerska och Ebba von Sydow är med, och jag blir så jävla upprörd. Ebba sitter där och hånflinar och skrattar totalt respektlöst åt vad alla utom modebloggerskan säger. Och modebloggerskan har så korkade utlåtanden att jag inte förstår hur de kunde hålla sig för skratt i publiken, hon tjänar miljoner och tror att "unga tjejer vet vad som är produktplacering på min sida". Ja, unga tjejer vet att det är reklam som finns bredvid hennes inlägg, men inte att det är reklam i inläggen.

Dessa två kvinnor framstår som totalt korkade, och när debatt-ledaren frågar modebloggerskan om "vad vill du med ditt liv?" Då svarar hon: "Jag är väldigt målmedveten, jag vill bli advokat."

Haha, om man svarar så så har man inte kommit längre än till 10-års stadiet då man ville bli brandman eller läkare, det måste väl finnas något djupare där inne än karriär? Eller just det, forgot. Det finns inget djupare i den botoxfyllda skallen.

Jag håller med Maria Wetterstrands och Tobias Perssons åsikter i den här debatten, och jag vill säga: Ebba von Sydow, en sådan respektlös överklassbitch du är.



Svar från konstbolaget.se:

"Hej,
 
Tyvärr har vi ingen möjlighet att utföra värderingar i dagsläget.
Vi avser att utföra tjänster av den här typen i framtiden, men har för tillfället inte tillräckligt med resurser för detta.   Vi har heller inte möjlighet att köpa in enstaka objekt.   Vi rekommenderar att du istället vänder dig till ett fysiskt auktionshus där du kan få konsten värderad/såld.
 
Mvh
Martin
Konstbolaget"

Ser ut som att Emilia ska gå till närmsta auktionshus inom en snar framtid!
Adios.

Kommentarer
Postat av: Den bengaliske tigern

Låter som en bra idé det där med auktionshus, hörru!

Jo, om Nässlorna blomma. Slutet var lite sorgligt tyckte jag, och liksom hela boken, djupt.. Men det var
ändå bra och det känns som det borde finnas en uppföljare till boken.. Och jag håller med dig om att den var bra, det var den verkligen :)

2008-04-14 @ 18:41:45
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0