Finfint

Usch, msn strular som fasen.. Och jag sitter nu och mailar 1 bild i taget till killarna.. Trist.
Här kommer lite plockbilder från den här dagen, jävligt skoj! : )

                   

När jag kom hem från Mölnbo möttes jag av mamma -->   som skulle ut till några bekanta med hojen, och jag började dra mig hem mot pappa med min galet tunga väska..

Här är lite bilder från veckan (kan ju inte ladda upp bilder från kameran när jag är hos mamma, så nu kommer några..)

               

Hannas middag igår var GRYM! Här är bilder från den!

             

Idag har jag förresten fasta, vilket i praktiken innebär att jag blir vegan för en dag.
Lite knepigt då jag alltid dricker mjölk till frukost (till lunch, middag och mellanmål också..) och äter yoghurt till frukost. Idag blev det varken frukost eller lunch, och när klockan var 18:00 skrek min kropp efter energi, så då åt jag lax och ris. Mår skit när jag inte äter, men min dag har varit jätterolig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0