curiosity becomes a heavy load

God kväll
Idag har jag tagit det lugnt hemma och firat ivan, den skitungen, som blir 14 idag.
Grillning och kladdkaka och annat gott bjöds det på och ivan fick pengar och sånt.
Har blivit skitpeppad på att springa, så om jag känner att jag har tid (måste plugga..) imorgon så blir det nog en runda.
Har även kollat upp en massa olika spring-skor på intersport och stadium, alla runt tusen kronor = hela barnbidraget.. men jag MÅSTE ha nya, så jag får force mom and dad to help me out.

Min vecka:
3 nationella prov
Muntlig redovisning - Jugoslavien under andra världskriget
Muntlig redovisning - bokredovisning
So-prov
No-prov
Hemkunskapsprov

känns skitbra

Hoppas jag hinner springa två gånger åtminstone.
Jag litar på att det ordnar sig.

Ska snart (!) i säng, måste vara utvilad till imorgon, vill göra mitt bästa.

   
Bilder:
1. mamma kom och firade ivan
2. ivan, mamma och anna
3. kladdkaka


Kommentarer
Postat av: jelena

din mamma är så jävla skön! :) kommer på mcn sådär!

2008-04-07 @ 13:07:11
Postat av: Jonnaaaa

Åh vad mysigt att fira familjefödelsedag! det är heeeeeeeelt stört att du ska ha så många skolgrejor denna vecka... jag vill ju umgås med dig, hurrudu. ladda upp världens nya rockband som ett exempel! och så kan vi kila in till stockholm och fixa sportdojor till mig och några dojor som jag har kollat ut till mig! någonting i den stilen iallafall... jag har studiedag på fredag tillexempel=) let's keep in touch, YO!

2008-04-07 @ 18:11:41
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Anonym

asså jag säger bara stackars dig, står det inte enligt lag att man max får ha tre prov ?
konstigt, dem plågar er, fan! :)

2008-04-07 @ 20:23:59
URL: http://milicaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0