Close my eyes - Matisyahu

Uh. Jag känner mig helt utmattad och knäpp.. Brukar inte känna mig såhär "mitt emellan", brukar antingen vara nere eller superglad. Men nu är det som att jag har ont i kroppen och i huvudet, och tunga tankar om allt skolarbete och x tynger mig, och samtidigt känner jag att jag är mår.. fint?

Nä, jag vet inte, har svårt att sätta ord på det jag känner just nu.

Angående en sak i skolan idag, så har jag oerhört svårt för folk som tror att de är så JÄVLA mycket bättre än alla andra! Som ser ner på andra människor, suckar och flinar åt andra människors utlåtanden och rättar alla på ett jävligt ohövligt och elakt sätt. Som tror att deras åsikt - är den rätta åsikten. Som tror att deras smak - är den rätta smaken.

Förstå att människor tänker olika! Förstå att människor ÄR olika.

Meningslöst och svamligt inlägg, men det är allt jag har att komma med.. Hmm, nu ska jag välja och vraka i följande saker, vad ska jag börja jobba med?

Hemkunskapsuppsats
Måltids-uppsats
No-arbete
Engelskarecensionen
Bilduppgift 1
Bilduppgift 2
Läsa ut "Nässlorna Blomma"
Geografiarbetet
Filmrecensionen på franska

Jag vill gråta.

Kommentarer
Postat av: Jonnaaa o fridis

kooooooooom till oss och bli befriad från dina bördor för en kort stund!

2008-04-15 @ 20:56:36
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0