BGD

Det bara kryllar i hela mig när jag tänker på känslan av att få träffa alla kusiner och strosa omkring i Beograd..
Vissa människor får nog aldrig uppleva den berikande känslan av att ha släkt i ett annat land med annan kultur och andra förutsättningar. Det är oerhört känslosamt varje gång man kommer dit (framför allt Bosnien) och ser farfars gamla hus som pappa hjälpt till och byggt som nu står i ruiner pga krig och alla byggnader i Beograd som fortfarande inte är upprustade efter bombningar.

Det är också känslosamt att se hur vackert det är där nere i forna Jugoslavien och känna värmen och glädjen som folket, trots allt, har där.

Jag vill ha sommar mer och mer för varje dag som går..
Allt löser sig..

Kommentarer
Postat av: Lexi

Gillar ditt svar=)
jag bloggar dels för att jag tycker det e kul, jag skriver av mig + det är intressant att se hur folk tänker=)

2008-04-14 @ 19:38:26
URL: http://alexxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0