t'day

tja!
sista dagen på praoen och jag fick en kalender som "tack för praotiden" som jag ville ha! :D
fan vilken tråkig prao, men skönt med så korta dagar! (3 timmars arbete om dagen)
Något som bör tilläggas är att arbete i mitt fall betyder:

måndag: stå och kallprata, kassan för varor från 5 kunder i kassan.
tisdag: samma, ännu färre kunder.
onsdag: inte ens kallprata, men slå in 10 enorma chokladaskar.
idag: varuupplock och lite fler chokladaskar.

idag när jag satt på tåget hem så sov jag faktiskt i 5 minuter! MED HÖRLURAR I ÖRONEN?
frida åkte inte med mig hem idag, den busen så det kanske var därför jag somnade :)

musik jag lyssnar på nu / musiktips

eagle eye cherry - save tonight
yeah yeah yeahs - honeybear
red hot cp - road trippin' - den får mig att gråta.. VARJE GÅNG.
red hot cp - my friends - "i looooooooooove aaaall of youuuuuuuuuu!"
soad - chop suey
kent - ingenting, sömnen och berlin (det är dom enda som är bra från deras nya album, trust me.)

ikväll går ett program om vidarkliniken klockan halv tio, något dokumentärprogram, typ kallafakta eller så.
jag känner mig lite sjuk, men vem FAN bryr sig, IMORN ÄR DET MATCH, GYMNASIEMÄSSAN OCH GURAKVÄLL!
HELLYEAH!

och sist men inte minst så är det fredag imorn!

HAHAH JAG DÖÖR!?
Läste tjuvlyssnat.se-bloggen och brast ut i ett gapskratt när jag förväntansfullt läste igenom följande!

"

Korsningen Tulegatan - Frejgatan, Stockholm

Ett gäng killar ~19 står och diskuterar hur jobbigt det är med folk som tar foton på fester.
Kille 1: Och så sitter jäveln där med kameran riktad mot en aslänge, men är först när man vänder sig om som den jäveln tar bilden och bländar en med blixten!
Kille 2: Mm, exakt, och vilken blixt sen...
Kille 1: Åh, som min kamera. Blixten är skitutdragen.
Kille 3: Shit ja, en gång när jag var på en fest så hände det mig att en kamerablixt lyste aslänge innan fotot togs. Efter tio minuters stirrande insåg jag att det var en lampa. "
(haha no brain - no pain säger jag bara!)


hahahah!
over and out, helgfirare!


Kommentarer
Postat av: jelena

vadå tycker du inte columbus är bra på kents skiva? :) såg konserten i förrigår..

2007-11-18 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0