prao

åh mina dagar är så härliga nu denhär veckan!

Jag vaknar runt nio, lyssnar på musik och tar det lugnt, sen åker jag in med tåget så jag är i södertälje klockan 11, så jobbar jag fram till klockan 13 (2 timmar), tar lunch i en timme, jobbar en halvtimme till, och ÅKER HEM!

kan det BLI bättre?
jag har höga förväntningar på min fredag.image28
gymnasiemässa, träning :D och musikkväll på gårn! :D

Jag har gjort snölykta (av snöbollar du vet) och tänt ljus ute på trappan, ser jättemysigt ut! :D
nu ska jag ringa mor och fråga om hon kan skjutsa hem mig till pappa så jag får skriva ut loggan till lagtröjorna!
(mitt förslag alltså)
hoppas det!

jag har knarkat (laxerande) halstabletter hela dagen, så känner mig relativt frisk! :D
äntligen! har haft en utomjordisk röst i flera dagar vilket har påverkat mig socialt och psykiskt.
men men, man är inte hes for ever.!

är för tillfället inne på konstbolagets hemsida, ska se om jag hittar något fint till mitt rum :)
jag gillar denhär men den är bara 20 cm x 22 cm stor, och det är alldeles för litet!
jag vill ju ha något i stil med 1,5 m x 1,5 m!!? I go for big!
vad säger ni om denhär ?
eller denhär?

dom är för små, får väl göra egen konst då. haha :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0