nooo noo no!

NEEJ !
allt är feel!
Såhär borde det va:
Emilia frisk, vara med jonna, träna cello, göra matte, äta mat*, vara i skolan, gå på fysen, ändra dygnsrytm och gå upp tidigt.

Och såhär är det:
Emilia sjuuk, kunde inte vara med jonna, har inte tränat cello, inte gjort matte, kylskåpet är helt sönder (sprillans nytt!?)= no food*, kunde inte gå till skolan, kunde inte gå på fysen, gick upp klockan 14.56.

Jag kommer inte till skolan imorn heller, jag har feber och är förkyld.
Och jag är så svag så mina ben skakar när jag står upp.

ANLEDNINGEN TILL ATT JAG INTE HAR SKRIVIT NÅGOT INLÄGG I HELGEN ÄR DEN ATT MIN FAR INTE HAR FÅTT HEM SITT INTERNET ÄN! SKIT.

man kan inte lita på reparatörer eller internetleverantörer.
Internet skulle kommit förra veckan, vårt golvvärme skulle vara fixat för flera veckor sen och kylskåpsreparatören skulle kommit imorse (han har fortfarande inte kommit)

oturen är min bästa vän haha :)

nu ska jag laga thé och sörja att TEVEHELVETET är sönder.

saker som är sönder:
Kylskåpet
Tv:n
Pappas internet
Golvvärmen i MITT rum och det ena badrummet.

WHY WHY WHY?
haha tragikomiskt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0