match


tea
vi körde match mot gamla tanter, kossor tycker jag att dom var.
Vi förlorade.. satt på bänken och skrek mig hesARE.
jag ville så gärna spela! kände att jag hade SÅ MYCKET ATT GE!

fuck fuck fuck

jag har sålt en till kakburk så nu är jag väl uppe i en 15 stycken.

Imorn är det prao!
Peppar inför det!
snart blir det köttfärssås* thé och sen ikväll blir det parlamentet, don't you dare to miss that!

i veckan ska jag vara med jonnisen hoppas jag :)

fredag = gymnasiemässan, det blir SKITKUL.                
Ja, jag har en rolig vecka framför mig, hoppas att febern släpper bara.

over and out, homies!

Kommentarer
Postat av: Milica

ne juste, det har du rätt i !
men en mygg då?

2007-11-11 @ 17:01:36
URL: http://milicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0