konsert

image32
ÅÅH!
Lars Winnerbäck på Annexet var SKITBRA!
Jag förstår att han är utsedd till Sveriges bäste liveartist.
Jag funderade på hur det kommer sig när jag stod där, nästan längst fram, 10 meter ifrån honom tillsammans med Frida och Sofia.
Jag kom fram till att det är för att han är så närvarande på scenen. Han reagerar på när vi jublar, och ler och ser lycklig ut.
Hans kroppsspråk är bekvämt avslappnat och han lutar den övre delen av kroppen liite bakåt, som gör att han kisar, och när han kisar så ser det ut som att han kollar på just en själv. Man känner sig speciell.
Sen har han ett fantastiskt upplägg av låtar, det flyter liksom, och hans BAND. Oh my god!
Det var VERKLIGEN värt 350 spänn, 30 minuters väntan då man höll på att frysa ihjäl och ca 1 timme inne på annexet.

En bonus var alla sköna människor och ljusdesignen.
Winnerbäck, du är kung.


Kommentarer
Postat av: Melanie

Samma här=P Jag är ett galet fans av kladdkakor.Jag brukar också köra på den enkla varianten men den här är supergod om man vill piffa upp den lite=)
Om jag ska vara ärlig bakar jag typ varannan vecka;)

2007-11-24 @ 01:43:57
URL: http://melanieb.blogg.se
Postat av: Lisa

Lite smått ändrad i ljuset, men inte överdriver redigerad. tack förresten!!

2007-11-24 @ 01:47:46
URL: http://www.lisara.blogg.se
Postat av: Jelena

muppunge!! varför kom du inte förbi mitt jobb och sa hej för?! :O

kram

2007-11-27 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0