handlat

yes, idag var det studiedag, och tidigt vaknade jag, med en myskisse legandes på min mage!
19.41 gick tåget mot stan och vi var borta hela dagen i skärholmen centrum!image33
Hanna och jag delade på sushi och tikka masala! MUMS!
Min mage gillar nog inte faktumet att jag blandar rå fisk med kyckling + att mamma hade köpt kinamat när jag kom hem! men mat (obs! inte skolans) är underbart och det står jag fast vid!
Har köpt en del tröjor och lite akvarellfärger så jag kommer igång med arbetsproverna inför gymnasievalet snart!
Det blir spännande, håller tummarna för att jag kommer in.
Jonna och jag har lite planer för vinterlovet.. hoppas jag i alla fall!

imorn har vi basketturnering i skolan.
jag är peppad, men jag tror att hälften av alla som ska vara med inte vet om att det är imorn, så jag försöker fiska folk med fet telefonlista!

snart laddar jag upp min önskelista här tror jag  :)

SHIT! Jag måste göra NO-hemprovet. fasen också.
aja, inget mer bloggande om jag ska bli klar med NO:n.

over and out, shoppaholics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0