fuck alla andra! fuck the mainstream!

TJA! gott humör, gott humör! :D

idag kom mormor, en underbar tant.

hon bor i hallstahammar, så vi ses bara någon gång i månaden.
hon hade med sig min halsduk som jag glömde hos henne för lääänge sen, haha :)
den är svart och silvrig, jag lovar att ta kort på den sen när jag kommer hem till pappa (imorn! hoppas internet har kommit då) för jag vill visa den :D
hoppas hon köper en burk kakor* av mig.

sen var jag på middag* hos frida, skiitgott (hahah maat maaaaat  maaaaaaaaat!)
hon bjöd på bandpasta och en kyckling, fetaost och tomatgryta, smakade mycket gott :D

sen tog samvetet över, så jag åkte hem och stickade ikapp med mormor och mamma!
(tänk dig en femtonåring, en fyrtiosjuåring och en mormor som sitter och stickar haha!)
första gången på, ja säkert ett år, som jag stickar!
det ska bli ett nyckeletui eller vad det heter.

tröttheten anfaller, sängen kallar.

p.s. varför i helvete bry sig om vad andra tycker? ftm! ftm! ftm! d.s.

p.s.2, meddelande till jonna: varje gång vi skriver något som har med mat  att göra, det behöver inte vara typ  "korv", det kan vara något som får oss att tänka på mat, så skriver vi en stjärna efter ordet! sen kan vi efter ett tag räkna ihop alla stjärnor och se hur matberoende vi är! haha!

är du med? d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0