fiskbiffar!

fiskbiffar!

Nu är jag hungrig, och mor har kommit hem så snart ska vi äta!
Jag har lagat fiskbiffar med provcencalska örter i! det ni!
Dom första biffarna brände fast, men dom andra blev superbra :D
kan inte skriva mer, hungern styr min kropp  åt kökets håll.
här är receptet i alla fall! (från arla.se)



Ingredienser

4 port
500 g fiskfiléimage25
1 tsk salt
1 krm svartpeppar
1/2 dl frysta provencalska kryddor
2 msk potatismjöl
1 1/2 dl Matlagningsgrädde 15%
smör

Gör så här

Dela fisken i bitar. Mixa fisk, salt, peppar, örtkryddor, mjöl och grädde till en färs. Forma färsen till 8 biffar. Stek dem i smör ca 3 min på varje sida. Servera med potatismos, gärna blandat med spenat.

over and out, vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0