Swing low, sweet chariot

God kväll. Idag har jag haft migränliknande huvudvärk. Gömde mig under täcket i ett par timmar, sen gick det över. Nu har jag sträckt undersidan av foten och förlamat en del av höften istället. Fast det känns inte lika allvarligt.

Idag fick vi lyssna på storband från Kulturama i skolan. Mycket trevligt. Dock kanske man skulle tänkt på att bringa öronproppar.. Blås är starka instrument..

Det fanns många vackra människor att titta på i de tre blåsorkestrarna. Och trumslagarna var det inget fel på heller.
Eftersom att jag var den enda singeln i sällskapet blev jag utnämd att försöka skapa kontakt med dessa vackringar. Tyvärr verkade jag vara minst kåt av alla i sällskapet, så de som redan har partners frustade och glodde som brunstiga boskapsdjur medan jag satt och njöt av synen (och ljuden).

Imorgon är det fredag, och jag längtar. Mest på grund av att Hankiboy (som fyller sjutton år idag) har festligheter för sig, men också för att det är helg och för att man är lite närmre pengadagen som är på tissda'.

Nej nu ska jag spela DJEMBE. Det är skitkul.
Förlåt mig gitarren för att jag sviker dig lite. Men är man singel så får man leka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0