Rep

Idag har jag känt mig friskare än någonsin, och mer peppad och uppåt än på länge. Så himla skönt och komma till skolan och bara hålla på med musik (och allt vad det innebär..). Idag har vi repat som tusan för konserten som är imorgon (om du vill se den så bör du befinna dig i Västergårdsgymnasiets Aula klockan 19 och ha med dig en tia + fikapengar).

Programmet för kvällen blir otroligt långt eftersom att det är så många som har valt att göra soloprojekt, och vissa har valt att t.ex. framföra flera soloballader ensam. Kan ju bli rätt trist att kolla på i längden eftersom temat är "ROCK", men vi är bra så det är värt att komma.

Imorgon gäller det.. Är taggad som fan och all nervositet är som borta. Den lär ju komma tillbaka, men ändå, skönt att njuta när den inte infinner sig! Nu tänkte jag sova (tidigare än på många dagar) och hoppas att se dig, ja just dig, på konserten imorgon! / Pernilla Wahlgren


hehe

Kommentarer
Postat av: 94 hade jag ett fast jobb

jag har hört att du är ett litet äckel.



stämmer det?

2009-02-22 @ 01:37:22
URL: http://ahtresbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0