Hurra för fan

Ja men så oväntat!
Idag har jag mottagit två läxor till.
Eller, en läxa och ett hemprov.
Oerhört motiverande att ha 11 saker att göra framför sig.
Så jag borde börja nu.

I övrigt (dock finns det inte så mycket i kategorin "övrigt" på vardagar i mitt liv mer än läxor tyvärr) så skrattade jag gott åt en livrädd Jonna som av någon anledning försökte plocka ned en klocka i skolan, och blev livrädd när jag i basröst ropade "ÄÄ LÄGGAV MEREDÄR NUASSÅ!".

Jonna, som stod på tå för att nå klockan som satt på väggen, hoppade till som fasen, samtidigt som hon utstötte ett falsett-tjut och SAMTIDIGT (hör och häpna) vände på klacken I LUFTEN! Det var fantastiskt underhållande.

Matte, samhälle, svenska, musik, foto och engelska, här kommer jag.

(OBS! Nedan kan ni klicka på en liten bild, men på egen risk. Bilden föreställer nämligen en somaridyll, fast fotot i sig är estetiskt sett kasst, och antingen bringar tittandet på den bilden härlig längtan till sommaren, eller ångest för att den är slut. Gör som ni vill, mig kvittar det. Klicka.)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Det set ur som trosa på bilden jööh :)

2008-11-05 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0